Sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest w Polsce bez wątpienia bardzo dobrze rozwinięty. Szczególnie w szeroko pojętym handlu, mali przedsiębiorcy stanowią bardzo duży procent wszystkich sklepów i salonów sprzedażowych. Jednak aby odpowiednio zareklamować swoją firmę oraz na stałe zagościć w pamięci konsumentów lokalnych, warto przygotować odpowiednie zaplecze reklamowe.

 

Otwierając swój sklep powinniśmy pamiętać zarówno o początkowej reklamie – w formie ulotek, banerów czy wykupienia miejsca w regionalnej prasie – jak i o gadżetach firmowych, które będą stale gościły w naszym przedsiębiorstwie. Naklejki reklamowe z logo lub hasłem firmy możemy umieszczać na paczkach czy kopertach, co będzie stanowiło ciekawy element zapadający w pamięć klientów. Kopery z nadrukiem czy bloczki reklamowe mogą służyć do zapisywania krótkich notatek dla klientów, mogą być także wykorzystywane do przekazywania informacji wewnątrz przedsiębiorstwa. Warto przemyśleć zakup dodatkowego wyposażenia reklamowego, takiego jak długopisy z nazwą firmy, notesiki czy ołówki, które mogą być zarówno używane przez pracowników, jak i stanowić ciekawy gadżet dla klientów.