Reklama wizualna na bilbordach i innych nośnikach zewnętrznych jest jednym z najstarszych sposobów promowania produktów i usług. Pomimo upowszechnienia się reklamy internetowej i mobilnej, outdoor advertising wciąż jest bardzo popularny i skuteczny. Dlaczego warto wykorzystać bilbordy i inne nośniki zewnętrzne w swojej kampanii reklamowej? O tym opowiem w tym artykule.
1. Reklama wizualna na bilbordach przyciąga uwagę
Jednym z największych zalet reklamy wizualnej na bilbordach i innych nośnikach zewnętrznych jest jej duże znaczenie w przyciąganiu uwagi ludzi. Bilbordy często umieszczane są w strategicznych miejscach, jak skrzyżowania czy duże ronda. Billboardy zwracają uwagę kolorami, grafikami i dużymi napisami. Wielkość billboardu i jego wygląd sprawiają, że ludzie po prostu nie mogą go przeoczyć.
2. Outdoor advertising ma potencjał w zwiększaniu świadomości marek
Bilbordy i inne nośniki zewnętrzne są idealne do zwiększenia świadomości marki. Reklama wizualna nie tylko przyciąga uwagę, ale też jest doskonałym sposobem na przekazanie informacji o produkcie lub usłudze i wzmocnienie wizerunku marki. Dobrze zaprojektowana i umiejscowiona reklama na bilbordzie może zaważyć na decyzji klienta o skorzystaniu z danego produktu lub usługi.
3. Outdoor advertising jest stosunkowo niedrogi
Reklama wizualna na bilbordach i innych nośnikach zewnętrznych jest stosunkowo niedroga, jeśli porównać ją z kosztami reklam w prasie lub telewizji. Choć koszty zależą od wielkości bilbordu i jego lokalizacji, to wciąż są niższe niż koszty reklam w innych mediach. Dobre miejsce na bilbordzie zwróci swoją wartość podczas krótkiego czasu umieszczania reklamy na nim.
4. Reklama wizualna na bilbordach i innych nośnikach zewnętrznych jest łatwa w planowaniu
Zakup miejsca na reklamę w prasie czy czas antenowy w telewizji wymaga dokładnego zaplanowania i zakupu co najmniej kilka tygodni przed emisją reklamy. W przypadku reklamy wizualnej na bilbordach i innych nośnikach zewnętrznych, proces ten jest szybszy i łatwiejszy. Reklamy te można zamówić i umieścić w kilka dni, a nawet godzin. Szybkie i łatwe planowanie umieszczania reklam na bilbordach to niezaprzeczalna zaleta.
5. Outdoor advertising działa przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
Kampania reklamowa na bilbordach i innych nośnikach zewnętrznych działa przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały okres umieszczania reklamy. To oznacza, że reklama wizualna zawsze będzie widoczna dla przechodniów i kierowców, którzy przejeżdżają w pobliżu. To doskonały sposób na dotarcie do dużej liczby ludzi przez dłuższy czas.
Podsumowanie
Reklama wizualna na bilbordach i innych nośnikach zewnętrznych to skuteczny sposób promowania produktów i usług. Dzięki temu można przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, zwiększyć świadomość marki i dotrzeć do dużej liczby ludzi przez dłuższy czas. Choć koszty umieszczania reklam na bilbordach mogą różnić się w zależności od wielkości i lokalizacji bilbordu, to reklama ta wciąż jest stosunkowo niska w porównaniu z kosztami reklam w prasie czy telewizji. Outdoor advertising działa przez 24 godziny na dobę, przez cały okres umieszczania reklamy, co sprawia, że jest to doskonały sposób na dotarcie do dużej liczby ludzi w krótkim czasie.
Najnowsze komentarze