Marketing jest szalenie istotny we współczesnym świecie, bo bez tego w zasadzie trudno jest cokolwiek sprzedać. Tym samym w żadnym razie nie można zaniedbywać działań tego typu.
Jednym z ciekawszych narzędzi wykorzystywanych do promocji swojej oferty jest strona landing page. Tym samym warto nieco uważniej przyjrzeć się temu zagadnieniu. To bowiem za jego sprawą konsument ma szansę zapoznać się z naszą ofertą. Dlatego też z dalszej części tekstu dowiemy się jak stworzyć swój własny landing page, aby przyniósł on pożądany rezultat.
Do czego przyda się landing page?
Korzystanie ze stron typu landing page to doskonałe rozwiązanie, kiedy chcemy podnieść na wyższy poziom współczynnik konwersji kampanii marketingowej. Jednocześnie przydaje się taka strona z uwagi na możliwość redukcji kosztów pozyskania klienta. Tym samym warto wiedzieć w jaki sposób tego typu stronę.
Garść rad jak stworzyć swój własny landing page
Chociaż strony typu landing page są z reguły wyjątkowe, lecz można w nich dostrzec zbieżne punktu. Dlatego też warto im się nieco przyjrzeć.
Nośny nagłówek i podtytuł
Bezwzględnie nagłówek ma wywoływać zainteresowanie i wpływać na to, że klient od razu chce skorzystać z danej oferty.
Przykuwające oko fotografie
Tu nie ma miejsca na przypadkowe czy byle jakie grafiki, gdyż wszystko ma tworzyć spójną całość z wizerunkiem naszego przedsiębiorstwa.
Język korzyści
Treść strony ma być przygotowana w taki sposób, aby informować o zaletach korzystania z na naszej propozycji. Wart ubrać to w krótkie i rzeczowe zdania.
Minimalizm w nawigacji
Internauta powinien być w pełni skoncentrowany na produkcie/usłudze, którą mu prezentujemy. Oznacza to więc fakt, aby ograniczyć wszelkie rozpraszacze na stronie.
Zachęcamy do działania
Zachęcanie do reakcji odwiedzającego to istotny cel każdej strony landing page. Dlatego też przycisk, który nawołuje do działania, ma być widoczny. Co więcej, efekt reakcji musi działać tak samo dobrze bez względu na typ urządzenia, na którym odwiedzamy stronę.
Uwiarygadniamy się, czyli prezentujemy dowody społeczne
Stawiając na wiarygodność, nie można zapomnieć o opiniach klientów korzystających z naszej oferty. Tak samo godne polecenia są referencje prestiżowych partnerów. To wszystko pomaga budować zaufanie konsumenta.
Najnowsze komentarze