Turystyka w Polsce rozwija się z roku na rok w coraz szybszym tempie. Cieszyć to może szczególnie właścicieli hoteli i pensjonatów, także tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność. Podstawowym elementem wejścia na rynek w tym sektorze gospodarki jest bez wątpienia odpowiednia jakość świadczonych usług oraz właściwa reklama. Poza rozreklamowaniem nowego obiektu noclegowego w mediach – w szczególności w internecie – warto także skupić się na samej rozpoznawalności marki.

 

Odpowiednie logo nakładane na przedmioty wykorzystywane przez gości sprawią, że nazwa naszego hotelu na długo zapadnie w pamięć klientów, co może powodować pozytywne skutki finansowe w przyszłości. Breloki do kluczy hotelowych, ręczniki czy fiolki z kosmetykami dla gości mogą więc posiadać kolorystykę i logo firmy, dzięki czemu zmusimy klienta do częstszego obcowania z marką. Breloczek do kluczy czy inne produkty reklamowo-użytkowe powinny być wykonane w odpowiednim stylu, który będzie nawiązywał do całego obiektu/ Możemy także przemyśleć kwestię drobnych upominków dla gości, którzy mogą zabrać je do domu: pamiątkowe broszury, breloki akrylowe, długopisy i notesy świetnie sprawdzą się w roli niedrogich pamiątek, które będą przypominać gościom o czasie spędzonym w naszym obiekcie i pomogą w rozreklamowaniu marki w innych częściach kraju.